Otrdiena, 04 Oktobrī 2022, 00:20:18 Sveicināti Viesis


Magu ģilde ~ Canad Erenerth

Sākuma lapa | Reģistrācija | Ieeja
Vietnes izvēlne
Kalendārs
«  Oktobris 2022  »
POTCPie.SSv
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Ierakstu arhīvs

Bruņas, to līmeņi, izgatavošana, salūšana un labošana

Visbiežāk bruņas lūzt, ja spēlētājs, kuram virsū ir bruņas, stājas pretī magam, jo mags var izkausēt, sašķelt [utt.] spēlētāja bruņas, izmantojot savas burvestības. Lai zinātu, kad bruņas ir salūzušas, tās, tāpat kā ieročus, iedala 12 līmeņos. Bruņu līmeni nosaka pēc tāda paša principa kā nosaka ieroča līmeni, un bruņu salūšanas iespēju nosaka pēc tāda paša principa kā ieroču salūšanas iespēju, ja bruņas mijiedarbojas ar ieroci, bet, ja bruņas mijiedarbojas ar maģiju, tad darbojas citi noteikumi. Parasti burvestību aprakstos ir minēts cik liels bojājums tiek veikts bruņām, ja uz tām izmanto maģiju, taču tik un tā pastāv daži nosacījumi.

Bruņas tiek izgatavotas ne tikai no metāliem un nemetāiem, bet arī no ādas, kas analoģiskā veidā nosaka bruņu līmeni. Lai uzzinātu dažādu ādu bruņu paaugstināšanas koeficientus, aplūkojiet zemāk esošo tabulu:

 

Ādas bruņu līmeņa paaugstināšanas koeficienti

Izejmateriāls

Bruņu līmeņa paaugstināšanas koeficients

Aitas āda (parasts)

+2.0

Kazas āda (parasts)

+2.0

Govs āda (parasts)

+2.0

Brieža āda (parasts)

+2.5

Antilopes āda (rets)

+2.5

Strausa āda (eksotisks)

+2.5

Zebras āda (eksotisks)

+3.0

Vērša āda (parasts)

+5.0

Bifeļa āda (eksotisks)

+7.0

Degunradža āda (rets)

+10.0

Aligatora āda (rets)

+12.0

Pūķu āda (ļoti rets)

+20.0

 

Tāpat kā metāli un nemetāli arī ādas ir iedalītas četrās grupās: parastas, eksotiskas, retas un ļoti retas, kas dažreiz tiek sauktas arī par leģendārām.

Ādām piemīt spēja degt, bet metāliem un sakausējumiem piemīt vadīšanas spējas (siltumvadīšanas, elektrovadīšanas spējas utt.). Tāpēc ādas bruņas salūzt nevar, tās var tikai tikt caurdurtas vai sadedzinātas. Caurdurtas tās skaitās, tad, ja ir veikts noteikts skaits trieciena reizes, kuras nosaka pēc augstāk minētās ieroču salūšanas iespējas noteikšanas metodes, bet sadedzinātas tās skaitās, kad kāds veicis burvestību, kuras efekts ir vienāds vai pārsniedz

100 °C (pūķa ādai = 1000 °C).

Ja bruņas izgatavotas no metāliem vai sakausējumiem, tad bruņas var tikt salauztas, kā arī izkausētas. Salauztas tās tiek tad, ja ir veikts noteikts skaits trieciena reizes, bet izkausētas – tad, kad ir pārsniegta metāla vai sakausējuma kušanas temperatūra, kuru var uzzināt pie mums no dažādiem avotiem un traktātiem. Saukausējuma kušanas temperatūra ir vienāda ar visu izmantoto metālu un nemetālu vidējo kušanas temperatūru.

Ja kušanas temperatūra netiek pārsniegta, tad bruņas doto triecienu pārvada un bruņās ietērptais spēlētājs saņem lielāku triecienu nekā parasti. Tā kā metāliem ir dažāda aktivitāte, tad mēs izmantojam metālu aktivitātes rindu:

  • K, Na, Li, Ba, Sr, Ca ir aktīvie metāli, tāpēc trieciena spēks pieaug 2 reizes.
  • Mg, Al, Zn, Fe ir vidēji aktīvie metāli, tāpēc trieciena spēks pieaug 1.5 reizes.
  • Ni, Mn, Sn, Pb arī ir vidēji aktīvie metāli, bet trieciena spēks pieaug 0.5 reizes.
  • Un, visbeidzot, Cu, Hg, Ag, Pt, Au ir neaktīvie metāli, tāpēc trieciena spēks nepieaug vispārībā.

Ja šie metāli ir sakausējumā, tad izvelk vidējo aritmētisko reižu skaitu. Piemēram, sakausējums: Li – Mg. Dēļ litija (Li) aktivitātes uzņemtā trieciena spēks pieaug 2 reizes, bet dēļ magnija (Mg) aktivitātes uzņemtā trieciena spēks pieaug 1.5 reizes. Saskaita abas reizes kopā: 2 + 1.5 = 3.5, un izvelk vidējo aritmētisko, lai uzzinātu par cik reizēm pieaugs uzņemtā trieciena spēks: 3.5 : 2 = 1.75. Tātad, ja parasti Static Bolt veic 50 °C triecienu, tad dēļ bruņu elektrovadītspējas, dotās burvestības efekts paspēcināsies par 1.75 reizēm un pretinieks, kas valkā Li – Mg sakausējuma bruņas, saņems 50 x 1.75 = 87.5 °C lielu triecienu.

Ja kāds metāls vai nemetāls ir sakausējumā, bet nav iepriekš minētā metālu aktivitātes rindā, tad to neņem vērā, ja nav teikts pretēji kādos metāla vai nemetāla aprakstos.

Kad bruņas ir salauztas, tās jāsalabo. Bruņas var salabot jebkurš spēlētājs, kas māk labot objektus maģiskā vai parastā ceļā. Bruņas var uzlabot gan parastā, gan arī maģiskā ceļā, tos noburot (enčantojot).

Mūsu aptauja
Novērtējiet manu vietni
Atbilžu kopskaits: 21
Statistika

Vietnē kopumā ir: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0
Meklēšana