Ceturtdiena, 21 Novembrī 2024, 17:48:42 Sveicināti Viesis


Magu ģilde ~ Canad Erenerth

Sākuma lapa | Reģistrācija | Ieeja
Vietnes izvēlne
Kalendārs
«  Novembris 2024  »
POTCPie.SSv
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Ierakstu arhīvs

Ieroči

Ieročiem jābūt gatavotiem no nekaitīgiem, vismazāk traumējošiem materiāliem (piemēram, no koka, polsterējumi utt.). Ieroči nedrīkst būt ar asiem izvirzījumiem, kā arī ar jebkāda veida citiem atribūtiem, kas varētu radīt smagas traumas. Tieši pirms spēles, atbildīgās personas pārbaudīs visus ieročus. Pārbaude notiek spēlētāja klātbūtnē. Visi ieroči, kas neatbilst visiem drošības standartiem un nav piemēroti estētisku apsvērumu dēļ, tiks konfiscēti uz spēles laiku, lai nemaisītu un nebojātu spēles garu. Pēc spēles visi konfiscētie ieroči tiks atgriezti to īpašniekiem.

Ieroču veidi

Nazis – nerada nekādu efektu pret spēlētāju, kas ietērpts metāla bruņās. Asmeņa garums - īpašnieka plaukstas lielumā.
Metāla nazis – jābūt pagatavotam no gumijas vai naža asmens jāpadara nekaitīgāks kādā citā veidā, piemēram, polsterējot to.
Duncis – pieļaujamais garums: no īpašnieka rokas pirkstu galiem līdz elkonim; jābūt dzīvībai drošam.
Visa veida zobeni – pieļaujamais asmens garums - no īpašnieka plaukstas līdz plecam.
Cirvis, vāle, veseris – roktura garums: ne augstāk par īpašnieka jostas vietu, triecienu veicošā daļa: ne lielāka par īpašnieka plaukstas izmēriem.
Šķēps – roktura garums: ne vairāk par 2 metriem, nedrīkst saturēt asu galu.
Tritorium (Кистень) – roktura garums: ne vairāk par 70 сm, lokanās daļas garums: ne vairāk par 40 cm.
Loks – loka garums un spriegums: īpašniekam visērtākais, taču vēlamais spriegums - ne lielāks par 15 kg. Loka bultas nedrīkst būt asas.

Ja vēlaties izmantot kādu citu ieroci, kas nav minēts augstāk esošā sarakstā, parunājiet ar spēļu organizētāju. Ja jūsu ideja būs pietiekami adekvāta un nepārkāps spēles noteikumus, varēsiet savu ieroci izmantot.

Ieroču līmeņi un ieroču gatavošana

Visi ieroči ir iedalīti 12 līmeņos. Ieroču līmeņi raksturo ieroču efektivitāti, izturību un kvalitāti. Ieročus var pagatavot, bet, lai tas būtu iespējams, ir nepieciešami izejmateriāli. Mūsu lomu spēlēs par izejmateriāliem tiek izmantoti dažādi metāli un nemetāli, kas alķīmisku procesu (metalurģijas) rezultātā tiek iegūti no rūdām, un dažāda veida koki. Visi izejmateriāli ietekmē ieroču līmeņus. Tie tiek iedalīti četrās grupās: parastie, atipiskie, retie un ļoti retie, kas dažkārt tiek saukti arī par leģendāriem, un katrs izejmateriāls ietekmē ieroča līmeni noteiktā veidā.


Diemžēl tikai Merchant, Blacksmith, Whitesmith un Mechanic klases pārstāvjiem tiek dota privilēģija gatavot un labot ieročus. Tas ir būtiski nosakot ieroča līmeni, jo to ietekmē ne tikai izejmateriāli, bet arī gatavotāja klases pakāpe, kas raksturo personas prasmi ieroču, bruņu izgatavošanā, uzlabošanā un labošanā. Katram izejmateriālam ir ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficients, kurus var aplūkot zemāk esošā tabulā:

 

Metālu un nemetālu ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficienti

Izejmateriāls

Ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficients

Litijs (atipisks)

+1.2

Grafīts (parasts)

+2.0

Alva (parasts)

+3.0

Svins (parasts)

+3.0

Cinks (atipisks)

+5.0

Magnijs (parasts)

+5.0

Sudrabs (rets)

+5.0

Zelts (rets)

+5.0

Alumīnijs (parasts)

+5.5

Varš (parasts)

+6.0

Dzelzs (parasts)

+8.0

Niķelis (atipisks)

+8.0

Mangāns (atipisks)

+12.0

Titāns (rets)

+12.0

Silīcijs (atipisks)

+14.0

Hroms (atipisks)

+17.0

Adamants (ļoti rets)

+18.0

Mitrils (ļoti rets)

+20.0

 

Koku ieroču un loku līmeņa paaugstināšanas koeficienti

Izejmateriāls

Ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficients, gatavojot ieroci

Ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficients, gatavojot loku

Tūja (atipisks)

+1.0

+10.0

Parastais kadiķis (parasts)

+2.0

+9.0

Parastā kļava (parasts)

+2.0

+9.0

Parastā apse (parasts)

+3.0

+8.0

Parastā liepa (parasts)

+3.0

+8.0

Parastā egle (parasts)

+4.0

+7.0

Īve (atipisks)

+5.0

+7.0

Melnalksnis (atipisks)

+5.0

+6.0

Austrumu dižskābardis (atipisks)

+5.0

+6.0

Parastā priede (parasts)

+6.0

+5.0

Parastā goba (atipisks)

+6.0

+5.0

Bērzs (parasts)

+7.0

+5.0

Parastais osis (atipisks)

+7.0

+4.0

Parastā vīksna (atipisks)

+8.0

+3.0

Parastais skābardis (atipisks)

+8.0

+3.0

Parastais ozols (rets)

+9.0

+2.0

Sarkankoks (rets)

+9.0

+2.0

Dzelzskoks (ļoti rets)

+10.0

+1.0

 

Ieroča līmeņa noteikšana notiek sekojoši, piemēram, Blacksmith pakāpes spēlētājs, ieroča izgatavošanai, izmantoja tikai dzelzi. Blacksmith ir 2. pakāpe Merchant zarā, tāpēc pie 2 pieskaita ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficientu no dzelzs: 2 + 8 = 10, izvelk vidējo aritmētisko: 10 : 2 = 5. Gala rezultātā spēlētājs izgatavoja 5. līmeņa ieroci.

Diezgan viegli, bet izejmateriālus savā starpā var arī kombinēt, lai iegūtu augstākas kvalitātes, izturības un efektivitātes ieročus. Piemēram, tas pats Blacksmith pakāpes spēlētājs, ieroča izgatavošanai, izmantoja tēraudu, kuru ieguva sakausējot kopā dzelzi, mangānu, silīciju un grafītu. Saskaita kopā visu izejmateriālu ieroča līmeņa paaugstināšanas koeficientus:

8 + 12 + 14 + 2 = 36, izvelk vidējo aritmētisko, lai iegūtu sakausējuma paaugstināšanas koeficientu: 36 : 4 = 9, pieskaita iegūto rezultātu pie pakāpes skaitļa „2”, jo Blacksmith ir 2. pakāpe = 2 + 9 = 11, izvelk vidējo aritmētisko, lai iegūtu ieroča līmeni: 11 : 2 = 5.5, noapaļojot uz augšu = 6. Gala rezultātā spēlētājs izgatavoja 6. līmeņa ieroci.

Loks tiek pieskaitīts pie ieroču kategorijas, bet līmeņa noteikšanai tiek izmantoti savādāki skaitļi, jo lokam izšķirošais ir elastīgums nevis cietība. Cietība ir svarīga ieročiem. Loku līmeni veido bultas kopā ar loku. Atsevišķi šie divi elementi loka līmeni ietekmēt nevar, izņemot gadījumus, ja bultas vai loks ir īpaši (attiecīgi enčantoti vai ir artefakti).

Ieroču mijiedarbība

Ieroči cīņas laikā mēdz arī salūzt un lai noteiktu salūšanas iespēju esam izstrādājuši diezgan ērtu un vieglu metodi.


Ieroču salūšanas iespējas aprēķināšanai, izmanto sakarību:

(a : b) x 12, kur a un b = tavs vai pretinieka ieroča līmenis.


Tātad, pieņemsim, ka tavs līmenis ir 6, bet pretinieka līmenis ir 9.

(6 : 9) x 12 = 7,9999 ~ 8. Gala rezultātā iegūstam, ka tavs ierocis salūzīs pēc 8 trieciena reizēm pret tava pretinieka ieroci.

Ja ieroču līmeņi ir vienādi, tad tie, kaut kad cīņas laikā, var salūzt vienlaicīgi.

Visiem ieročiem ir arī sava izturība, kuru raksturo izturības punkti (durability). Lai izskaitļotu izturības punktus, vienkārši saskaita kopā ieroča materiālu līmeņa paaugstināšanas koeficientus (skat. augstāk tabulās). Ja ierocis gatavots tikai no viena izejmateriāla, piemēram, dzelzs, tad ieroča izturība būs 8 punkti, bet, ja ierocis gatavots no tērauda (dzelzs, mangāna, silīcija un grafīta sakausējums), tad ieroča izturība būs 8 + 12 + 14 + 2 = 36 punkti.

Ja ierocis cīņas laikā netiek salauzts, tad abiem spēlētājiem no savu ieroču izturības punktiem jāatņem triecienu reižu skaitu, kurus veica cīņas laikā. Piemēram, spēlētājs A veica 10 triecienus un viņā ieroča izturība ir 35 punkti, bet spēlētājs B – 8 triecienus un viņa ieroča izturība ir 20 punkti. Tātad, spēlētāja A ieroča izturība samazināsies par 10: 35 – 10 = 25 izturības punkti, bet spēlētāja A ieroča izturība samazināsies par 8: 20 – 8 = 12 izturības punkti. Tādā veidā katrs spēlētājs var sekot līdzi savam ieroču stāvoklim un zināt, kad ierocis jānes uz labošanu.

Kad kāds ierocis lūzt, tad jums vai pretiniekam skaidri un skaļi jāsaka: „salauzts” un ierocis jānomet zemē, jo tas ir salūzis un vairs nav izmantojams.

Mūsu aptauja
Novērtējiet manu vietni
Atbilžu kopskaits: 21
Statistika

Vietnē kopumā ir: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0
Meklēšana