Nāve un Garu pasaule
Par mirušu spēlētājs skaitās tad, kad
spēlētājs noteiktā laika periodā nav saņēmis nopietnu medicīnisku aprūpi, kaut
kādu burvestību dēļ mirst vai ir saņēmis divus 5. pakāpes triecienus.
Tiklīdz spēlētājs mirst, viņam/-ai
jāguļ uz zemes vēl 3 minūtes, pēc kurām jāceļas kājās un jāaptin ap roku balta
lente vai balts lakats. Tad jāveic ceļojums uz vietu, kuru mēs dēvējam par Rašu
koku kalnu, jo laikā, kad Saule un Mēness reālajā pasaulē vienlaicīgi spīd pie
debesīm, kalna galā ir aizliegts atrasties jebkuram, kas nav gars dēļ tā, ka
tieši šajā laikā parādās mītiskais Zelta Pūķis, kas tikko kļuvušiem gariem dod
trīs izvēles iespējas: atgriezties mirstīgo pasaulē kā kaut kāda noteikta
radība, kļūt par garu un palikt "garu pasaulē", pildot tajā savus
pienākumus, vai arī iegūst vēl vienu iespēju iekļūt mirstīgo pasaulē kā jauna
būtne ar pavisam citu Canad Erenerth „dzīves” mērķi un pavisam citā rasē.
Garu pasaule ir vieta, kurā nonāk un
mitinās tikai gari. Garu galvenais uzdevums ir uzraudzīt mirstīgos un, tikai
pēc Zelta Pūķa atļaujas, iesaistīties mirstīgo dzīvēs. Dažiem labajiem gariem ir īpaša nozīme un uzdevumi,
piemēram, uzraudzīt vai sargāt kādu noteiktu ģeogrāfisku vietu, tāpēc viņi
varētu būt apģērbti savādāk.
Taču, kur ir labais tur
jābūt ļaunumam, tāpēc daži tikko kļuvuši gari izvēlas kļūt arī par dēmoniem
u.c. tumsas mošķiem, kuru galvenais uzdevums ir gandēt mirstīgajiem dzīvi, taču
to viņi var darīt tikai reālās dzīves saulgriežu un ekvinokciju laikā. Ļaunos
garus atpazīst pēc melnā apģērba, ko viņiem piešķir Zelta Pūķis.