Ceturtdiena, 21 Novembrī 2024, 17:33:12 Sveicināti Viesis


Magu ģilde ~ Canad Erenerth

Sākuma lapa | Reģistrācija | Ieeja
Vietnes izvēlne
Kalendārs
«  Novembris 2024  »
POTCPie.SSv
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Ierakstu arhīvs

Maģiskie triecieni un to mijiedarbība

Tāpat kā tuvcīņās ar ieročiem, tāpat arī maģiskajos dueļos, pēc izvēles izmantojot maģiskus priekšmetus, tiek veikti triecieni, to atsišana, neitralizēšana un daudzas citas darbības. Atšķirība starp tuvcīņu un maģiskajiem dueļiem ir tāda, ka tuvcīņās var gan redzēt, gan just, ka tev tiek iesists, piemēram, ar zobenu, bet magiskajos dueļos neviena no abām pazīmēm nav reāli redzama, tāpēc tas sarežģī burvestību izmantošanu visās brīvdabas lomu spēlēs.

Mūsu brīvdabas lomu spēlēs šī problēma tiek izskatīta, balstoties uz reāliem novērojumiem. Tas nozīmē, ka maģiskie triecieni tiek veikti ar maģiskā priekšmeta (zižļa, staffa, sceptera utt.) vai žesta pavēršanu pret pretinieku. Ja būrējs, ir notēmējis maģisko priekšmetu vai žestu pret savu pretinieku tā, ka tas ir skaidri redzams, ka būrējs trāpa, tad maģiskais uzbrukums arī trāpa. Piemēram, ja skaidri redzams, ka zizlis ir notērmēts uz spēlētāju, un, vēl jo vairāk, piemēram, ja zizlis atrodas 50 cm attālumā no cita spēlētāja, tad maģiskais trieciens nešaubīgi trāpa. Ja zizlis ir notērmēts, burvestība veikta, bet var redzēt, ka pretinieks ir izvairījies, tad burvestība netrāpa.

Esam pētījuši arī tādas sistēmas, kurās spēlētāji izveido kaut kādu burvestības efekta imitāciju, piemēram, sarkanu, mīkstu rotaļbumbiņu vai no avīzes izmīcītu bumbiņu, un met to uz pretinieku, ja imitācija trāpa, tad burvestība trāpa, ja netrāpa – tad netrāpa. It kā skan viegli un saprotami, taču pēc mūsu pieredzes, šī imitācijas ideja diemžēl nedarbojas, jo tad visiem spēlētājiem vajag ļoti daudz šādu bumbiņu vai kādu citu imitāciju, respektīvi katram spēlētājam vienmēr jānēsā līdzi soma, kurā glabāt šīs imitācijas, imitācijai jābūt viegli pieejamai – ne pārāk dārgai, tādai, ko var atļauties katrs. Imitācijai jābūt tādai, ko var viegli atrast sniegā, zālē vai lapu kaudzē, un imitācijai jābūt OBLIGĀTI videi draudzīgai un tādu materiālu ir maz. Vismaz šādi kritēriji imitācijām ir mums un mēs jebkurā gadījumā atteicāmies no tām, netikai kritēriju dēļ, bet arī dēļ tā, ka maģiskie dueļi un burvestības, jau no paša iesākuma, tiek virzīti vairāk uz aktiermākslu un spēlētāja spēju iztēloties to, kas notiek maģiskajā duelī. No sākuma tas ir grūti, bet ar laiku pierod un ir labi. Par to nav šaubu.

Maģiskos triecienus var atvairīt tikai ar aizsardzības burvestībām un ar maģiskai aizsardzībai domātām klašu prasmēm. No maģiskajiem triecieniem var aizbēgt, paslēpties (aiz celtnes, koka, cita spēlētāja, utt.) vai izvairīties. Ir daudzi alķīmiskie produkti, klašu prasmes u.c. palīgrīki, kas piedāvā simtprocentīgu izvairīšanos no viena, vairākiem vai visa veida uzbrukumiem, noteiktu reižu skaitu, t.i., jūs varat noteiktu reižu skaitu izvairīties no noteikta veida vai veidu uzbrukumiem.

Mūsu aptauja
Novērtējiet manu vietni
Atbilžu kopskaits: 21
Statistika

Vietnē kopumā ir: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0
Meklēšana